Tule harjutama

Tallinn

Harjutused toimuvad Madara 29/2 III korrusel. Vaata asukohakaarti.

Parkimine Madara tänaval tasuta.
Ühistranspordiga tulles:
Paldiski mnt-l "Ristiku" peatus,
Tulika tn-l "Ülase" peatus,
Endla tn-l "Taksopark" peatus.
Leia sobiv transport siit: soiduplaan.tallinn.ee

Aeg 
Esmaspäeval kell 18.00 - 20.00, 
teisipäeval kell      18.00 - 20.30, 
kolmapäeval kell  10.00 - 11.30 ,
kolmapäeval kell  18.00-20.00 sobilik algajatele,
neljapäeval kell    18.00 - 20.00  sobilik algajatele.

Hinnad 

Kuutasu: 35.- EUR 1x nädalas ja 45.-EUR mitu x nädalas, eakad ja üliõpilased 30.-EUR 1x ja 40.-EUR mitu x nädalas.
Aastatasu 330.-/440.- 1x ndl/mitu x ndl, eakatele ja üliõpilastele 275.-/385.-
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab nii sularahas, pangaülekandega kui ka Stebby kaudu. Soovi korral saab maksekinnituse tööandjale (kui tööandja toetab sportimist).


Pärnu

Harjutused toimuvad Pärnu kesklinnas Janne Ristimetsa Tantsustuudios aadressil Õhtu põik 3-20. Vaata asukohakaarti.

Aeg
Reede kell    18.30 - 19.30 sobib algajatele,
reede  kell    19.30-21.30.

Hinnad
Kuutasu 1x 12.- EUR ning kuutasu 35.- EUR
Esimene harjutus on tasuta.
 Tasuda saab nii sularahas kui ka pangaülekandega. Soovi korral saab maksekinnituse tööandjale (kui tööandja toetab sportimist).

Tartu
Harjutuste toimumise koht täpsustamisel.

Aeg
Harjutusi hetkel ei toimu.

Hinnad
Kuutasu on 25.- EUR.
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab sularahass 


Vääna

Tall-tõllakuuri võimlas.

Aeg

Neljapäeviti 18.30-20.30.

Hinnad

Kuutasu on 35.- eakatel ja üliõpilastel 30.-
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab sularahas või ülekandega 

Jüri
Aeg
 Kultuurimajas teisipäeviti 19.00-21.00

Hinnad
Kuutasu on 40.-  eakatel ja üliõpilastel 35.-
Ühe korra tasu 10.-
Esimene harjutus on tasuta.
Tasuda saab sularahas või ülekandega

Virtsu
Aeg
Virtsu Lasteaias esmaspäeviti 18:00-20:00

Hinnad
Kuutasu on 20.-
Ühe korra tasu 10.-



Varustus 

Taiji harjutamiseks ei ole erilist varustust tarvis. Soovitatav on kanda looduslikust materjalist pikkade varukatega riideid. Kasuks tuleb võimlemismatt ning pudel joogiveega. Võimlemismati saad ka esimestel kordadel kohapealt laenata. 

Mis mind ees ootab?

Alustame harjutust alati soojendusega, mille eesmärk on nii vigastuste vältimine ja füüsilise toonuse tõstmine kui ka ühtlasi päeva jooksul kogunenud mõtete puhastamine (seetõttu võivad need tunduda eemaltvaatajale veidi kummalised - see ongi eesmärk). 

Pärast soojendust harjutatakse grupis n.ö. "vormi" ehk baasharjutust ca 40-60 minutit.  Alguses võib see tunduda keeruline, kuid me kõik oleme olnud samas punktis - seega ei ole ükski liigutus vale ning keegi ei vaata su peale viltu (tegeletakse iseendaga). Oluline on püüda lõdvestuda ning lihtsalt järele aimata, mida teised teevad - vormi õppimine on pikk protsess. Algajatega tehakse eraldi pause juhendamiseks ning selgitamiseks. 

Vormile järgnevad energiaharjutused ja lõdvestumine, mis tihti sisaldab ka paarisharjutusi, sh. massaaži. Lahkud treeningult tõeliselt värske ja reipa enesetundega!

Küsimused? 

Enamlevinud küsimustele leiad vastused siit. Soovi korral võta ühendust meie õpetajatega ning räägi oma soovidest või küsimustest lähemalt.